♥ att vara kompis med världens bästa marre är underbart. 
Jag älskar henne så otroligt mycket, och alltid när vi är med varann, hittar vi alltid på en massa kul saker. 
♥ att vara kompis med världens bästa marre är härligt.
hon är alltid så snäll mot alla och mig. Hon är modig och vågar göra saker som vissa inte vågar.
♥ att vara kompis med världens bästa marre är glatt.
Hon är alltid glad och hon kommer alltid på en massa kul grejer som man kan göra.
♥ att vara kompis med världens bästa marre är bäst
Hon är så otroligt snäll och hjälpsam och man känner sig alltid trygg när vi är med varann. 
♥ Av alla de här anledningarna vill jag tacka marre, för att hon är den bästa marre som finns !
                                                                                                                                                                           


Kommentarer
Postat av: marre :)<3

jennifer du är för snäll asså! jag saknar dej <3 du gör mej alltid glad när jag känner mej nere eller om jag är super glad då känner jag mer exrta glad när jag är med dej <3 och det är sant vi har alltid kul fast vi är super tröta och kanske bara är, så har vi kul :D fast vi är super pigga och är typ uppspelta då har vi oxå kul :D alltså vi har ALLTID kuul med varandra ! jag hoppas på att inget och ingen kan sära på våran vänskap! det är svårt att hitta äkta vänner , jag är så glad att jag fann dej ! älskar dej bästavän <3

2008-08-29 @ 20:09:47
Postat av: marre

sry, asså vilken tönt jag är ! som komenterar på våran egen blogg!! hahahahah pusssss<3

2008-08-29 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0