Hejsan :D

idag har jag och min kompis skaffat blogg, asså jag och marre. Här får ni veta saker om vårt liv och hur roligt vi har tillsammans.

Idag -
jag vaknade med Marre, Felippa och vanessa i min säng de hade sovit här och vi hade haft de mys. Vi hade kollat på film och suttit på mitt tak och blåst diskmedelbubblor asså de är bättre en såpa om nån undrar :P

Lite om mej och Marre. Vi gick på dans tsm när vi var små, visst vi är små nu me. men vi är större :) vi tappade kontakten efter dansen men sen började hon i samma skola som mig, men då hade vi inte bra kontakt. Marre hade en fest med wille och då fick vi bra kontakt.  Efter att Vanessa och Marre kom till mig och bada så blev vi bra vänner och sen dess har vi haft de bra tsm. Vi har badat, sovit hos varann, sminkat killar, vart på stan, vart på resturang, vart på grönan, kollat på olika filmer, sovit ute med en massa människor, blåst såpbubblor på taket och haft de bäst. // Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0