idag =)

hej hej alla bloggisar :D
idag har jag vart i skolan. det var skönt för att det var sista dagen på veckan :D nu är det juhe helg ! idag i skolan var det som vanligt typ. men vi jobbade inte så mycket  ! skönt* men jag träffa inte jennifer så mycket :( men vi snackade lite ändå :D hon skulle tydligen ficka krabbor elr nått, aja hon får skriva om det själv :D jag därimot åkte till min papi :D igentligen skulle jag  gå på en fest på lördagen för vi ska byta till svenska församlinegn (jippi) men fick inte gå för min pappa :( vill så gärna gå på festen :( men aja det kommer ju nya fester :D imorrn ska jag gå på bio med min lillasyster, vi ska typ se kung fu panda ;P jag harl redan sett den xD hiih :D sen på liksomsöndag då ska vi typ...hmmh jag vet inte rikrigt xD men på måndag är det skola IGEN ! Men då får jag ju träffa min BÄSTAVÄN jennifer <3 vi ska va efter skolan =) saknar henne mest !!

ikväll ska jag bara titta på tv...känner mej ganska dålig. men hoppas det är nått kuuligt på tv :D hehe men nu  orkar jag inte skriva mer xD hehe hej dåå alla <3 puss
//marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0