Jennifer som skriver om sin dag

Idag kom jag till skolan, jag hade gått till skolan i högklackat -.-
när jag väl kom fram stod de på dörren att vi skulle börja kl 10 :O och jag tänkte att jag kunnat sova en timme till... 
Lärarna hade inte informerat i tid :( 
Kl 10 skulle vi mötas i aulan, sirkka pratade om betygen i skolan, hur man får betyg och i vad och så. Efter de hade vi matte vi hade de i en timme och sen så slutade vi :D en kort skoldag på 2 timmar :) sen så åkte jag och becca.r hem med bussen och sen bytte jag till min egen buss och åkte hem. efter de pluggade jag faktiskt matte :S De flesta i klassen låg lite efter för att vi fick så lite dit den första lektionen :P 

nu har jag gjort en ansiktsmask med en halv deciliter malt havregryn och en matsked med mjölk. Detta ska man massera in i ansiktet i cirkulerande rörelser. De blir jätte lent ! 

Jag saknar verkligen Marre mest! vi ska vara på måndag. jag ska bort på fre, lör och sön. puss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0