sommaren!

som ni såg tidigare så skulle jag sova hos marre och de gjorde jag. Jag kom efter mötet. min syrra hade haft tal med mig och de var jätte roligt men ganska läskigt :P 

sen åkte jag hem till marre. Först gick vi ut och köpte chips, läsk, popcorn. Vi tog två paket chips och två paket popcorn, de var alldeles för mkt, så de slutade med att vi kastade chips och popcorn på varann och i soptunnan. vi lyssnade på pink och kelly typ hela natten, snackade med rickard, vanessa, lucas i tellen. De var kul för vi härmade Lucas repliker: är du lååååångsaaaam?, du e fuuuuul ! , du e egd! - jag vet han är typ sär. hahah :D

Nu är den mysiga kvällen förbi:( inget mer sova över.. fasst de kommer nog bli de någon helg eller så. Sommaren har vart bäst. Nu får jag damp för att den är slut! men den är inte över. SommarLOVET är över men inte SOMMAREN :D 




// jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0