Skolan börjar :O

Idag började jag och jennifer i skolan -.-  inte så kul asså xD
Det var bara upprop ! puhe ;)
Efter det då åkte vi till stan för att träffa sophie coffe,jonte,davve,marcus,linus och avan :) vi hade jätte kuul :D
Dom var helt wäppa ! först köpte jag mjukisbyxor =) sen gick jag och jennifer till en yhai restrant. men det var för dyrt så vi ringde sophie och dom andra att dom skulle komma till nancys. jag bjöd sophie på en kladdkaka :D den var ju såklart super god för att den var från nancys ;) sen åkte vi till västergård med alla jag sophie och jennifer gick hem till mej och vi typ retade ett par små killar ! dom var jätte jobbiga ! men det var kul juhe :D hahha
sen så skulle sophie hem då  gick jag och jennifer på en buss som vi trodde skulle åka till saltskog men den åkte till hovsjö :O då gick vi av den bussen och satte oss i en annan buss som åkte till lina. rickard och albin var inte hemma:( men det var wille :D vi gick hem till honom i typ 10 min sen gick vi och  hämtade min syrra från fritids xD
sen gick vi hem till mej och började göra mat xD och så sitter vi här och skriver :D det var en kul dag förutom skolan då xD imorrn ska jag på utflykt med min klass men inte jennifer hon ska vara kvar i skolan meed sin klass xD hehe tragiskt asså :(
pusspåer alla <3
//marre & jennifer
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0