skooolan .....

idag har man juhe varit i skolan. e as trött asså :( jennifer och ´hennes klass var i sthlm så jag träffade inte henne på hela dagen :'( nu typ rider hon :/ men imorrn får jag träffa henne :D
igår då var jag med söötaste jennifer :D vi typ var as trötta xD sen så liksom gick vi till ica maxi och köpte glass och dumle klubbor. sen så gick vi hem till jennfer och la sej på hennes gräsmatta. vi skulle sova  :P men vi ringde richard istället då kunde vi inte sova längre xD så då pratde vi bara med honom.  sen ringde jag min styv papp så hämtade han mej =)
jagtycker jag är för onyttig! igår åt jag ett helt glass paket med jennifer och efter det så åt jag dumle klubbor. idag rasten köpte jag en godis påse och ett litet paket med typ lekerol (men lekerol går ju bar det är juhe socker fritt) sen så drack ja en cola. när jag kom hem å åt jag lite godis som vi hade typ. jag måste sluta äta godis ! jag är typ sockerberoende jag måste ha godis glass erller läsk varje dag ! och det måste jag jobba bort !
så nu ska jag sluta äta godis helt ! typ i ett hav år eller nått =)

i lördags var ju jag och jennifer i sthlm:D jag köpte en tiger tröja en väska och ett vitt linne och en grå tröja :D jag tycker synd om albin som fick följa med oss överallt där. det ända han gjorde var att följa med oss som en svans och typ äta :P haha men det var roligste juhe :D sen efter 2 timmar så kom oliver ;) efter sthlm då sov jag oliver hos jennfer :D
då tittade vi på lilla sjöjungfrun, oliver somna och efter det då skulle vi se monsters inc men vi väckte oliver och sa tt kl var 3 fast den bara var 12 . sen sa vi att han hade pratat i sömnen om typ richard :D haha han blev skraj trodde typ att han hade sagt en hemlighet som vi typ hade hört. menefter det  då sa vi juhe att vi skoja md honm . hahaah och ahn trodde oxå på det  :D det var ju lite kul asså :D
men nu ska jag dra för min mami ska ha datorn :P pusspåer alla <3
//marre

Kommentarer
Postat av: sophie<33

hahaaaaa...aaa Marre du o jag e ju helt galna... eller du jag o Jenny.. Vi e tokiga galna cracy kokokkokokokokoko...haha Jag har tråkigt så jag kollade lte på er blogg... de ska bli kul i'morn...pöspsöss på er tjejor"!!!!<33

2008-08-27 @ 17:40:29
URL: http://bubblornasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0