Duktiga jag :)

skolan har vart bäst liksom. 10-12 varje dag hela veckan, de har vart så bra asså. 

ALLTID när jag och marre är så äter vi en massa godis, chips, choklad och massa andra onyttiga saker, Såååå jag har vart duktig och gått av mig massa bullar och godis när jag gått till skolan och gått hem. de tar en halvtimma att gå till skolan och en halvtimme och gå hem till mig. och de är typ 6 km gående per dag. så jag har vart väldigt duktig ! sååå. på en veckas skoldar har jag gått 6km•5 dagar = 30 km
30 km - 3 km (för att jag tog bussen från stan) = 27 km. men jag gick TILL stan med marre och FRÅN stan med marre. de kanske sammanlagt är 5 km. sååå. 27km+5km = 32 km och 3,2 mil :O 
asså jag är ju verkligen duktig :) 

kanske inte var så kul att höra det här. hahah xD men jag hade inget att skriva efter att marre skrivit om vår dag -.-'  <3
puss// duktiga JenniferLinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0