Sommaren är bäst inga protest !

Den här sommarn har varit bäst bäst ! asså den slår alla juhe:D första veckorna på sommarlovet då så hade jag och wille fest och vi bjöd jätte många ungdommar asså det var as kuul :) sen ëfter det så blev ju jag och jennifer kompisar och då åkte jag jennifer vanessa sebbe och wille till grönan :D det var jätte kuul :) asså fritt fall och tilt var ju såklart bäst ! sen gick jag och jennifer spökhuset 2 gng :D det var kuuul. asså vi ramlade på varandra hela tiden. en gång tappade jennifer sin sko och jag såg inte att hon hade tappat den jag sprang vidare och där kröp jennifer på golvet och letade efter sin sko medans alla spöken sprang omkring henne, jag märkte juhe inte att hon var borta xD men asså vi hittade varanadra igen ! en vecka efter typ åkte jag till gambia :( vi träffades inte på 1 månad !!!! jennifer var i spanien i 1 vecka sen i frankrike i 2 veckor :( men sen den 25 juli på sammankomsten då träffades vi igen <3 :D etfer det har vi sovit hos jennifer och hon har sovit hos mej och vi har varit på fester och vi har umgåts 24h 7 :D de har varit bäst! Älskar dej jennifer, vui har haft det bäst i sommar <3 //marrre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0