Tisdagen

Marre är på läger med klassen, sin nya klass. Hon kommer att sova över där. så vi kommer att träffas på torsdag och då kommer vi att åka till lina. Längre en i går :)
Jag har vart i skolan. Eftersom jag går i 8an nu :O så börjar jag kl 10 och slutar 12 :D sååååå skööööönt ! (men de är bara den här veckan) Nästa vecka går vi efter ett nytt schema och de kommer att bli mkt mer timmar i skolan då... Efter skolan var jag med Renate, ida, carro och rebecca. Vi gick till bibblan, där satt vi och skulle spela in videosar hahah :D men sen kom ett par otoligt jobbiga och töntiga tjejer in och typ ville bråka. de sa att vi var asfula och att vi skulle gå där ifran. jag sket i dem, hoppas att mina kompisar också gjorde de. ååh de var så jobbiga ! men äsch, jag ska ju inte skriva om dem på min blogg, eller rättaresagt min och MARRES blogg. Jag åkte iaf hem med 3 bussen och var typ hemma vid 10 över. jag kollade lite på OS. asså Svenskarna suger ju verkligen :O vi har inte fått ngt guld. eller har vi de? i så fall i typ segling elr något -.-'        Efter de så lagade jag mat, som vanligt tacos. Min mamma opererades igår :O hon har världens bandage :O hon fick 4 bedövningar och sen började de typ flytta på senor i handleden hon kände vad de gjorde och hon mådde illa men de gjorde inte så ont. Så nu måste hon hålla armen uppåt och hon kan typ inte göra ngt med vänster hand. sen ska hon göra höger hand oxå. Hon fick operera för att hon fick välldigt ont i handlederna och i händerna och fingrarna domnade av ibland :O så detta var en dekoratörs skada. hon är dekoratör på iniska.

efter maten skulle vi på mötet jag läste värsta fel de skulle vara askgropen men jag sa askkoppen. alla skratta :D jag me
i morgon är de skola, så nu måste jag sova. Puss hejs //jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0