Torsdag

idag har jag vart ledig ( förutom att jah hade samtal i skolan typ 30 min ) jennifer började kl 10 och slutade kl 12 =) så kl 12 kom hon hem till mej =) sen så skulle vi åka hem till wille men asså vi orkade inte så vi gick ner till affären köpte två påsar bullar och gjorde varm choklad :Dvi tittade på filmen "finding neverland " den var jätte bra :D
jah var i tveta igår typ (träffade inte jennifer på 2 dar :'(   ) 
sen gick vi ner på stan :D jennifer köpte en jätte snygg tröja för bara 20 kr!!!! abooow :O hehe :D sen så gick vi hem till mej för hon skulle hämta sina saker.


imorrn då ska jag vara med sophie och jennifer och vi ska typ göra en film :D vi ska lägga in den så ni får se den sen ;D
på lördagå ska vi till sthlm :D vi ska shopaa äta good tahi mat, glass och kanske gå på bio :D det är typ jag jennifer richard albin lucas och oliver :D vi ska ha fett med kul ;) sophie kunde tyvärr inte :'( hon skulle typ få gäster : / men hon kan säkert följa med nästa gång :D
på söndagen då ska vi dit igen (sthlm) ! och typ gå på nikeldion dagen :D fett md nice asså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0