trött -.- 14/8

idag vaknade jag hos jennifer. albin och richard var oxå där =) vi har typ sovit lver hos varndra i typ 2 veckor. vi har vart uppe hela natten och sovit hela dagen, så nu måste vi ställa om oss så att vi sommnar på skolkvällar. För att vi börjar skolan på måndag.
 Igår då sa vi at vi senast skulle gå och lägga oss kl 2. men det blev kl 4 :/ men det var ju kul såklart ! när jag kom hem då var jag helt slut, jag hade gått från jennifer hem till mej, mina fötter värkte ( det är bara uppförsbakar ) jag la mej i soffan satte på tv:n och nu sitter jag fortfarande kvar och tittar på tv.
Ikväll så kommer jennifer hem till mej och hon ska sova hos mej, sista natten det här sommarlovet ! vill inte att skolan ska börja !
men nu ska jag käka lite. hej så länge <3
//marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0