Utflykt i sthlm

idag var 8,1 och 8,2 på utflykt till tekniskamuséet. de var ganska kul där, de sista var bäst, de var bio och stolarna rörde sig och de blåste i salongen och vatten kom i ansiktet :O och vi fick ha på oss 3d glasögon och de såg ut som att planeterna var precis över en själv. (de var rymd tema) 
Sen sa rickard att jag, becca, tobbe, carro, eve och jag och skulle ha ridning i kväll. kl 16:40 skulle vi senast mötas och jag,carro och becca var där i godtid. Vi fick då reda på att vi skulle rida häst, inte ponny. Carro fick popcorn men jag och hon skulle byta sa läraren så hon fick ashfeld och jag popcorn. de gick väldigt bra men han är så kinkig ! 
efter ridningen tog jag en dusch och sen sa pappa att han hade köpt en adidas dress till mig :D den var jätte snygg. Tröjan är röd med gröna ditaljer och byxorna är gröna :D 
// JenniferLinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0