Helgen=underbar

jag känner mig mktmkt piggare! 
i lördags kväll halv 6 kom Lucas Strand hem till mig (en underbar kille, som jag känt hela mitt liv) Vi satt och pratade och väntade på Oliver och Rickard som senare kom. Marre kom kvart i 9 för att hon ätit på resturang med sin familj. Vi pratade och hade askul. Sen åkte Lucas hem :( men Oliver och Rickard sov över. Vi satt kvar och pratade och lyssnade på musik.
kl 2 på natten somnade vi och vi vaknade kl 11.30. Oliver hade då redan gått upp för han skulle till skolan . stackarn :( Rickard sov vidare och sen när marre vaknade gick vi ner och tog frukost. Sen skulle rickard hem och jag och marre tittade sen på "systrar i jeans" en bra film.  sen åkte jag och mamma på utvecklings samtal och de gick hur bra som helst ! jag är glad och jag har fått nya krafter att plugga igen. 

Nu ska jag titta på en massa tv och bara mysa. I morgon ska jag till sjukhuset men kommer hem senast 16:00. så om någon vill göra något senare, så kan ni ju höra av er på antingen mobilen eller bloggen. 
Kl : 19:30- vänner tv 5
Kl: 20:00-färjan tv 5
Kl: 21:00-matakuten tv 4. sen ska antagligen jag och syrran kolla på en film <3
tack för helgen sötisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0