Idag är jag glad <3

hejhej alla bloggisar!
idag är jag glad eftersom jag har fått jätte många bra låtar av petja med hååååkan :D:D <333 så nu ska jag bara lyssna på dom heeeela dagen :D
heheh näääj  men asså vi ska till några kompisar på kvällen så kan inte lyssna på honom dåå :( men kanske när jag kommer hem :D <333
vi har inte träffat dom som vi ska till på lääänge så det ska bli super kul att träffa dom igen. eftersom att vi har bytt församling så har vi inte hunnit träffa dom  länge. Men dom är verkligen en underbar familj :D och nära vänner till oss. och en till familj kommer oxå oxh dom är lika bäst dom med :D det ska bara bli super mys idag. 
Jag känner att jag är jätte glad idag =) men ja vet inte varför jag har vart ganska super glad hela lovet :D det har vart ett kuuuuul och lyckat lov :D och såååå härliga människor jag vart med :D <3 tack alla super härliga för att ni gjort lovet så roligt :) <3

 
håkan  = bäst ! <3


Jag längtar verkligen tills jag och jennifer ska åka till VÄSTERÅS :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänk, vi ska få sitta på 2:A rad och se när hååååkan sjunger :O :D <333
och så ska vi juhe få träffa alla härliga folk i västerås :D <33 det kan ju inte bli bättre än så här :D <3333

pusspåer // Marre

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja jag längtar jag med. kan du vara något i morgon? Jag måste läsa en deckare :O och skriva en bokresention... så jag kommer inte att kunna göra något på måndag. och på torsdag ska jag till dokron.

2008-11-01 @ 20:34:30
URL: http://bubblornasblogg.blogg.se/
Postat av: emelie

okeej :) vad kul! fungerar de bra att vara 2 på en blogg? jag har endast bloggat 10 dagar :) kram

2008-11-01 @ 20:41:40
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Marre

joo det klart jag kan varar med underbarast imorrn :D vi kan gå tj sen kan vi vara med rick och dom andra :D pusss <3

2008-11-01 @ 22:06:40
URL: http://bubblornasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0