Från dåligt till bättre.

Jag har vart helt slut hela veckan som jag vart ledig. Iaf nästan för nu börjar de att bli bättre.. 

I 2 månader har jag blödit en massa näsblod och jag har inte vart på humör och varit konstant trött. Denna vecka var det nog! jag orkade inte vara mer trött så mamma bokade en tid hos doktorn. När vi kom till sjukhuset fick vi fylla i en blankett. Sedan ropades mitt namn upp från en manlig läkare. Han var snäll och han frågade hur jag mådde och vad som var mitt problem. Jag berättade och han sa att jag skulle lägga mig på sängen. Han undersökte mina körtlar och sånt. Sen skrev han ut papper. Jag skulle ta blodprover och se vad som var fel på mig. Jag och mamma åkte till akuten. En sköterska stoppade in en nål i mitt vänstra armveck och de gjorde ont. jag fick ingen bedövning och sköterskan tappade 5 rör på blod. - Ännu mer blod som jag fick tappa. Efter de åkte jag och mamma och hämtade mat på mcdonken, MUMS. När vi kom hem öppnade vi våra hamburgare paket och upptäckte då att vi inte hade fått rätt hamburgare. Vi hade fått 2 vanliga cheeshamburgare, INTE DE VI BESTÄLLT!    Jag tycker verkligen inte om de men jag fick äta de iaf. Sen kom Felippa och kollade på film med mig. Vi såg då Nanny diaries. Den var hur bra som helst!
 
       Nu har de blivit bättre trots att jag inte fått någon medicin. Jag har vilat väl och inte gjort typ någonting på 3 dagar. Mamma har köpt tillskott av järn. Bludsaft och några tabletter. Tabletterna är jätte stora och helt genomskinliga så de bara glider ner i halsen. Blutsaften ser ut som blod, men de är de inte. 
      Just nu kollar jag på stjärnor på is. Ur tråkigt. 

Puss och kram <3 / jennifer


Kommentarer
Postat av: ♥Jusse

Söta ni är!

2008-11-01 @ 23:12:57
URL: http://mymoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0