Skönt att komma tillbaka till plugget.

Idag började jag kl 8:30 och slutade 11:00. fett skönt!
Jag var med ida i skolan och väntade på katte i över en timme ! :O När hon sen kom, drog vi till donken (i buss) och åt. Jag hade gratis meny för att jag är medlem :) haahahah !
När vi suttit där i evigheter gick vi på stan lite. Vi satte oss i myshörnan i akademibokhandeln :D hahahaha. vi tog en massa skum fotton som kommer nedanför...
efter de åkte vi till brunsäng för att träffa oliver, men han hade migrän så vi åkte hem till södertälje igen. Där bytte vi sen buss till P-hagen och när vi kom till slutstationen tog vi samma buss hem igen. Vi hade ingenting att göra och de var verkligen askul att bussluffa. Busschaffören var jätte snäll och pratade massa med oss. När vi sen kom till södertälje centrum bytte vi buss och åkte till mig. Jag duschade och bytte kläder. Sen åkte vi till skolan och där fick vi vänta i evigheter tills de skulle öppna dörren till "öppethus" 
Jag hade bjudit in Oliver till de och han kom oxå. Jag hade bild och de var astråkigt... sen hade vi drygt 20 min rast och där såg vi (jag) en kille som jag typ hade vart polare med när jag var liten. Han var mycket äldre en mig, men jag kände fortf igen han :O <3 så sööt! jag kunde inte låta bli att titta på han liksom. Efter "rasten" hade vi typ sims 4 kurs :D hahaha. jag satt och mumsade i mig godis hela tin! 
När de var slut, gick Ida hem för att kolla på bonde söker fru. Jag själv åkte hem och kollade på "make me a supermodel". Nu har jag pluggat lite spanska och jag ska nu kolla på en astönlig film :D haha hare <3



Och tack för en otrolig rolig dag älsklingar! 

så söta älsklingar!

Kommentarer
Postat av: ida

Tack för idag älskling! det var supermys och det kändes verklien som att vi inte varit på längre!



jag älskar dig och tänker aldrig någonsin leva utan dig! <3

2008-11-06 @ 08:08:34
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: katte

haha vi hade ju as kul ju! Älskar dig mest nu och alltid jenneifer, ljuger inte!! <3



2008-11-06 @ 18:54:22
Postat av: ida

sv: och ingenting utan jennifer persson! <3

2008-11-06 @ 20:27:01
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0