11/9 :D jippi !

hejhej :)
nu har jag lämnat min syrra på fritids, igentligen hade jag sovmorgon men mamma och petja jobbbade xD   
idag ska jag nig bara plugga och städa :( imorrn ska jag och vanessa kanske sova över hos jennifer :D
resten av helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men ska frsöka gå i tjänsten mycket eftersom jag inte har ngt att göra xD

NÄsta helg ka vi på fest hos gedeborgs :D vi ska ha super kul :) jag jennifeer sophie och vanessa ska typ köpa en present tsm! jag skulle vilja berätta vad det är men rickard kanske läser bloggn :S hahah MEn det jag kan säga 'är att presenten är ätbar :D heheeh ^^

nästa vecka har jag eng  prov, Förra veckan hade jag matte prov. om 3 veckor då har jag spanska No (fysik) och eng prov, och veckan efter det matte igen :'( måste verkligen PLUGGA :O jag tycker att vi borde ha 1 vecka ledigt =) och 1 vecka skola! skulle ju vara PERFEKT! sova ut i en vecka ( med lite läxor hem ) ooch sen vara helt utvilad till den nya veckan...eller så kan men ju ha 2 veckor skola och 1 vecka lov! då skulle man ha mer skoola och det är ju ganska bra =)

nu måste jag dra för jag ska dra tilll skooan snart :'( men får ju träffa mina kompisar ! pöss på er som läser =)
// marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0