godnatt <3

nu sitter man här i sängen, trött som vanligt. i skolan hade vi ganska kul. vi fick göra en stumfilm-en teater utan ljud, och vi skulle göra vissa beteenden. jag, junne, ida, fady och katte fick "djup sorg" 
jag kom på att fady skulle vara död och ligga i en kista och jag, junne, ida och katte skulle vara mycket ledsna. de fick inte att hålla sig, jag verkligen asgarva. jag stod mot katte och kramade henne så att de inte skulle synas. men de som var bra var att när vi skrattade så mkt kom de riktiga tårar. HAHHA :D 
efterskolan åkte carro med mig, vi tog våra ridkläder och åkte till stallet. Vi skulle ha hoppning så vi fick ta fram hinder. jag fick Gratzia igen, hästen var jätte bra! carro fick sean-han vägrade hela tiden typ. vägra är när hästen tvärstannar innan hindret och vägrar att hoppa, ganska logiskt. jag fick skjuts hem av carros pappa och sen var jag hemma och gjorde klart min bilduppgift. Fysiken orkade jag inte öva på, fasten vi har prov i morgon:O jag får öva lite på rasten.Men jag tycker att jag kan ganska mkt. Nu sitter jag i sängen och ska sova. Jag är fett trött, de har jag vart hela dan, men nu måste jag verkligen sova. Om ni vill kan ni skriva vad ni har gjort för något idag ! <3 puss// jennifer
 detta är då jag när jag rider med skolan i 4an :D Hästen heter caddy !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så SÖÖÖÖT! älskar dig <3<3

2008-10-16 @ 16:25:07
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0