Håkan hellström biljetter på 2:a rad :D<3 Med jennifer !

hejhej  alla bloggisar!
idag vaknade jag och jag var så trött -.- men var tvungen att gå upp för skulle åka till mötet ;) det var enjätta bra kille som  hadde tal :D kommer ej ifåg vad han hette "/ aja sen så jag jag och jennifer i tj. det regnade ju, och det första som hände när vi gick ut, jo paraplyt gick  sönder xD haha . så vi gick i tjänsten med ett paraply som var sönder hahha piiiinsamt XD
vi skyndade oss hem till jennifer för att petja skulle hämta oss där och köra hem oss till mej. Vi kom hem till mej och då sa petja att jag skulle komma fö attt han skull ge mej en grej ! och gissa vad jag fick jo jag fick  2 BILJETTER TILL HÅKAN HELLSTRÖM KONSERT !!! PÅ ANDAR RADEN SKULLE VI SITTA , JAG FICK VÄLJA VEM JAG VILLE TA MED OCH JAG TOG SÅKLART MED JENNIFER  !  några vänner från v-rås ska oxå dit vi ska typ åka med dom :D jippi :D sen när vai j hade hämtat pengar hos mej så ringde vi vanessa och frågade om hon ville hängde med och det ville hon :D när vi var på väg tilll nacys då hittade vi en hundra lapp  :D jippi :D
sen så gick vi ovh åt på nacys :D jag åt en suuuuuper god burrito :D jennifer oxå . vanessa åt en tonfisks macka :) efter det så gick vi till tratten och fikade :D jag tog en varm choklad med grädde :)
det tog vanessa oxå . men jennnifer ville inte ha ngt _P vi satt fär och skrattade ihjäl oss. vi hade så kul och vi planerade om vad vi skulle göra på rickards och nicklas fest :D haha vi ska ha typ some n tävling ! och tjejerna kommer ju vinna!!!! HAHA
vi kommer ju ha super kul :D
                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0