härliga dag !

skolan har vart bra. Jag lämnade in mina uppgifter i tid och jag är nöjd över dem. de var så himla god mat iskolan i dag- tacos ! liksom de bätsa!  Nu är de lov som gäller och jag ska verkligen ha den skönt och jättekul. Jag ska försöka att verkligen vila ut, sluta tänka på skolan, sluta plugga, sluta med allt tråkigt ! Nu är de den nya Jennifer Lov tjejen ! 
På lördag: Vår familj har bjudit hem marre och hennes familj och fransons, så de kommer på tvällen så de blir mkt städning. Och marre ska sova hos mig.
På söndag: vi åker till mötet och sen åker vi till min farmors och farfars hus och ska bo där i 3-4 dagar. Jag, marre, Janine, Antonia! 
På måndag: hos farmor och farfars hus
På tisdag: hos farmors och farfars hus
På onsdag: kanske hos farmors och farfars hus.                                                                                       
På torsdag: inget planerat, möte
På fredag: inget planerat. IDOL !
På lördag: inget planerat 
På söndag: inget planerat, möte (vi kanske ska på stan med rick och dom //marre) :D <3
På måndag: hemstudie dag. plugg -.-'     inget planerat
På tisdag: hemstudie dag. plugg -.-'      inget planerat ( vi kanke ska till sthlm med rick och dom //Marre ) :D<3

så om ni vill göra något, skicka en kommentar elr ring <3 

MARRE DU MÅSTE SKRIVA INLÄGG :O !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0