hemma igen .

Kom precis hem, sitter nu och drick tee och ska snart plugga lite.... Jag hatar verkligen skolan.. suck asså, prov, läxor, plugg och en massa skit -.-' om någon kan göra mig på bättre tankar så tack snälla! ingenting är kul.. de ända jag ser fram i mot är lovet, idol, håkan hellström och utomlandsresan. Jag orkar inte tänka på alla prov som kommer efter lovet, hur mycket man behöver plugga varje dag, och hur man ska planera att hinna med läxorna. De som är ännu en suck är mörkret som kommer, jag vill tillbaka till sommarlovet, de var så himla bäst ! Måste de finnas läxor och prov och en massa inlämningsuppgifter ? de skulle underlätta om de inte fanns! 

i morgon ska jag vara med Renate <3 vi ska plugga spanska- ännu mer plugg. efter de ska jag hem och plugga mer svenska och engelska. 2 prov på torsdag och 2 inlämningsuppgifter. SUCK



SNARK!



/ jennifer

Kommentarer
Postat av: renate

sv: jaa, imorron blir det plugg plugg och mera plugg -.- ;)



älskardejjjjj <3

2008-10-21 @ 21:57:02
URL: http://renatekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0