orientering, Bussresa, Tv, dator.

Idag har jag vart i skolan. vi hade orientering. De första 5 kontrollerna hittade vi, men inte de andra :O vi gick omkring och de läckte in en massa vatten i våra skor. ( mina, idas och reres skor) vi gick och gick i massa lera, vatten och massa annat skit. Sen hörde vi typ ett läte och vi ba: de är vildsvin :O och vi ba ringde anna-karin och
vi ba: de är vildsvin i skogen
hon ba: men vart är ni ? 
vi ba: i någon skog. 
hon ba: men vilken kontroll ska ni till? 
vi ba: typ till 9an.
hon ba:men jag tror inte att de finns några vildsvin här.  
sen träffade vi junne, sebbe, anton och fady. de hade också kommit bort i skogen. vi gick lite tsm. men sen skulle de upp i skogen och leta efter "9an" men vi tjejer trodde att den låg rakt fram så vi fortsatte framåt. vi hade ju såklart fel och kom till stället där vi började. Vi sket i 9, 10, 11, 12 och vi gick istället tillbaka till dit vi började. Efter 20 min tog vi bussen tbx till centrum, stationen. Därifrån tog jag och manuel bussen hem. Vi satte oss på bussen och plingade där vi skulle av. men bussen åkte bara förbi. vi tänkte : de är ju inte så långt att gå från geneta. så vi åkte vidare och plingade där. då stannade inte bussen heller :O och sen var vi plötsligt på motorvägen mot Nykvarn :O Manuel fick panik men jag bara skrattade. vi satt på motorvägen i 10 min typ och sen åkte vi på en vanlig väg. vi plingade och plingade men bussen bara fortsatte att åka. Manuel skrek att han skulle stanna. men han typ ignorerade oss. vi letade efter busskurer som vi skulle kunna se så att vi skulle kunna komma tillbaka. Vi sen till ett villaområde i Nykvarn och där skulle en tant gå av så vi gick av där också.Vi blev fett irreterade för han som körde hade inte stannat innan de. vi tog sen bussen tillbaka och då testade vi att bussknapparna funkade och de gjorde de. Vi gick av vid vår hållplats och sen gick jag hem till mig. nu sitter jag och hjälper min mamma med sin dator. hon kan INGET om datorer. 
de går inte att förklara hur dålig hon är på datorer :P <3 
Inget bra program på tv :( Bajs. / jennifer                                                           
vill ha håkan hellström nu  ! vill ha konserten nu!

Kommentarer
Postat av: renate

söt header gmn, <3



älskar dejj jennifer (L)



saknar dagarna det var vi :/

2008-10-07 @ 22:43:02
URL: http://renatekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0