kvällen med tejorna :D

ärliiiiigt,  vi hade bästa kvällen abri!
idag hade vi studiedag då tänkte jag att vi kanske skulle ha en liten tjejkväll hemma hos mej :D igentligen skull albin+richard oxå sova här men dom tyckte det skulle bli för tajat att hinna med till sthlm oxå:P men om man tänker efter, så trångt som vi hade skulle vi ALDRIG få plats hahah<3
aja tbx till igår då. jennifer och Sophie kom ungefär vid 9 tiden. Sen gick vi till affären och köpte glass :D jenny hade med sej cola (puhe) hehe <3 när vi var på åväg hem då skulle jag köpa godis från kisoken då började vi parata med en kille som var super lik vår klasskompis. Och detvar hans bror hahah. vi visste inte det men vi typ misstänkte det. han har typ en resturang som vi ska käka på ngn gng ;)
när vi kom hem då gjorde vi mackor och vi pratade i typ 2 timmar! aboooooow vad vi skartta . asså så kul har jag inte haft på lääänge ! jag ramlada många gånger och typ slog i huvudet och grejer xD

När jag skulle dricka oboy då  skojade jag att jag typ hade tagit  ner alla mina filmer. dom ba :
sophie: men nej jag kunde ju få dom "/
jennifer: jag kunde ju låna dom :(
spohie: men du marre som är så work on fit, kan väl gå ner och hämta dom !
då när sophie sa det då åkte all min obye ut ur min mun! hahah i jennifers väska påmina gardiner! hahahahaha vi skarattade nästan så att vi fick kramp! jag kunde omöjligt drika öpp det som jag hade i munnen så jag spotttade tbx det jag hade i munnen, precis då när jag gjorde det då skulle sophie låssas spy. och när jag spottade ut oboyen då lät det exakt som att jag spydde ! ! hahah jennifer höll på att spy för edt lät så äckligt ! haahhahahah vi flabbade ihjäl oss!!!! sen när jag och sophie låg i min säg satt jennifer på golvet , hon skulle ta bild på oss då lutade jag men neråt mot golvet, då nöp sophie mej i rumpan så jag flög frammåt mot min fotölj med huvudet före! abooow vad ont det gjorde men vi flabbbade ihäl oss ändå ! hahah<3 varför ska allt ont hända mej :'(  haha<3


hahahha åhhhh vi hade verkligen bäst :D sen ringde vi richard och albin ! vilka dissare dom var -.-
sen bästämmde vi vad vi skulle göra på richards och niklas fest hahah bästa ide´n :D <3
sen fixade vi bädden och öppnade fönstret för det stank verklien instängt :( hehehehheeh. sen fortsatte vi pratta och flumma oss xD hahah vi tog wäppiga bilder :D hahah vi åt ett helt paket med glass och cola och massor med mackor :D oboy! vi var fettisarnr 1 !!
sen var vi super trötta vid ungefär 2 tiden då somnade vi ! tack för undebaraste kvällen bästakompisarna! <3





Lääängtar till den 22 februari håååkan helström :D<3

//marre


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir sugen på cigg pga bilden

2008-10-09 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0