Lite om min sega dag...

hejhej alla bloggisar !!! <3
idag vaknade jag kvart över 7 :O försov mej :( ni kanske tänker " hallå, du bor ju 3 min från skolan " men min paltt tång är segast i världen ! så jag måste vänta i en halv timmer på att den ska bli klar :'( men som tur e' så ska min underbara mamma köpa en helt ny på måndag :D:D behöver inte vänta i 30 min utan 30 sek :D yey <3

När jag kom till skolan då hade vi SO =) jag gillar SO, men lär sej så bra för olof förklarar bäst ! ;) och så gillar jag att anteckna mej bäst på det sättet. vi läser typ om 1700-talet :D men jag vill ha religon som vi ska ha nästa termin :)
skoldagen gick ganska segt sen då :(
näjag kom hem tittade jag på tv och jennifer kom hem till mej. vi gick ner till ica och köpte glass, FÖR JENNIFER FICK MVG PÅ RELIGONEN :D är stolt över henne! hon e super duper duktig <3
vi tittade på super braiga one tree hill och sen stack vi i tjäns och gick typ 1 tim elr nått =)

men nu ska jag dra och äta upp glassen som blev över :D
puss //Marjama
 jag och jenny på super bra humör :D ( jag iallafall )
älskar dej  jennifer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0