min kamera är sönder !!!! för 3:dje gng :'(

"hejhej alla bloggisar"
idag har´jag andvänt min nya platt tång :D eller det är min mammas. jag ska få en i helgen :D jippi :D<33
det var tråkigt i skolan idag men men..... hade NO-PROOOOOV. Det handlade om materia atomer och sånt alltså fysik!
 :O jag tror att det gick bra :D
 etfer skolan så gick jag till stan träffade mamam =) jag köpte en grej för håret som skyddar det när man plattar håret =) sen så köpte jag en grå kofta:D den e super snygg. sen efter det då kköpte jg hårspray min e slut :)

Jag lääängtar såå till VÄSTERÅS! det e alltid så kul att vara där träffa släkten (en familj) och massor med vänner :D
saknar er västerås people! hopppas vi kommer dit snart :D mamma petja och nelly vill väl oxå dit;) det är bestämt att vi ska dit den 22 feb när vi ska se p åHÅKAN HELLSTRÖM. men hoppas att vi kommer dit före det oxå. ( om dom orkar med os hahhaha)

Min kamera har gått sönder igen :( det var så att jennys (pappas flickvän) systers barn var hos oss. sen lutade dom sig imot mitt skribord så att en prydnad med sand i välter över hela min kamera. den går inte att sätta på mer.
1:A kameran tappar bort i mallorca.
2:A kameran  går sönder i gambia.
3:E kameran kommer det sand på.

aja nu ska den åka iväg till tyskland i 2 månader på lagning. får vänta ytligare 2 HELA månader :(

men nu orkar jag inte skriva mer hejjs såå lääänge :D
//mariama

Kommentarer
Postat av: ida

sv: haha, ja! kevin är bra :)

2008-10-20 @ 20:36:16
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: ida

sv: jaa :D haha

2008-10-20 @ 20:40:56
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0