Mys med tjejorna ! <3

hejhej alla bloggisar :D<3
vi har vart hos jennifers och janines farmor och farfars hur. FÖr att dom är i teneriffe och då är ju vi hemma själva hos dom och det är stört skönt :D <3
det Marre jennifer janien och antonia som har vart här i typ 4 dagar nu :D
Vi har haft det jätte mysigt här lagat mat vart ekonomiskt oroliga hur all mat ska räcka men det fixade sig ( puh). Sen har vi druckit te jätte mycket. Varje morgon vi vaknar så spricker nästan vår urin blåsa xD Vi har typ aldrig kissat så mycket som dom här dagarna.

Viktigt :O
igår kväll då kom oliver ungefär vid 9 tiden. Några minuter efter att han  kom så bultade det på fönstret i matsalen och det var HELT kolsvart ute. Vi blev sååååååååå räda alla skrek och sprang upp på över våningen ( marre höll på att kisssa på sig). men När vi var där uppe då så kom vi på att vi glömt att låsa dörren. Vi gick ner med tädare hårspray ) som vi kunde spruta på ) och tunga saker som vi kunde kasta med, och låste dörren. Vi trodde då att någon hade gått in i huset medans vi var uppe. Då gick vi igenom nedervåningen och var så rädda att vi skakade. Sen när vi tittade igenom bastun då dukade någon på Fönstret igen. vi blev skit skraja och ringde jennifers och janines pappa. HAn sa att vi bara skulle ta det lungt. SÅ vi satte oss i soffan och tittade på tv. men då knackade det på fönstret bakom oss och då fick vi nog. Så janine ringde sin pappa och han fick komma och titta runt hela huset, så nu har dom inte kanckat mer. Vi kom på senare att det kanske var grannungarna som hade busat med oss. Men dom lyckades verkligen med oss för vi skakade av skräck :O vi var rädda i 3 timmar. men senare satte vi oss runt köks bordet och pratade om allt och inget . Och vi hade verkligen så sjukt kul :D vi somnade typ kl3 :O

det som  vi också har gjort ( Marre och jennifer ) är att dansa till världens bästa låtar :d som vi lägger in över detta inlägg :) vi dansade så mycket så att  vi inte kunde prata :D det var så härlig känsla att få dansa ut alla känslor !!!
vi har tagit massor med bilder oxå :D som vi ska lägga in senare såklart :D <3

men nu ska vi gå ner till Janne och anton. :D<3333

pusss och kram från dom bästa ;) // Mariama & jennifer <3

p.s har inte skrattat så mycket på länge !!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: vanezah <33

HAHAHHAHA losers, jag vet vem det va, dom berätta för mig, hahahahahhahah vad klockrena dom är asså!!!

2008-10-29 @ 00:48:30
Postat av: vanezah <33

jaa, jag håller kontakt med en av "lantisarna" och om ni tror att dom har de så jävla tråkigt. varför försöker ni själva leva som " lantisar" så kom inte och sncka en massa. Dom skrämmde er så jävla hårt. Känn er otroligt mobbade... xD

2008-10-29 @ 14:39:43
Postat av: anonym

oj hjälp! det är klart man blir livrädd om man itne vet vad det är. vad är det för tönt som säger nått annat.

ni verkar ha haft det riktigt kul iaf:)

2008-10-29 @ 16:26:19
Postat av: vanezah <33

asså ofta antonia att hota, snacka med henne jag bryr mig inte, har jag sagt att jag inte skulle bli rädd i fall jag inte va där? nejj, och jag sa bara att jag vet vilka det är och att dom va klockrena. jag skulle också varit rädd, men lite kul när ni skriver om det i er blogg då börjar man ju garva åt det hahahah. aja antonia du kan tycka vad du vill om mig jag bryr mig inte, och du kan snacka med min mamma jag bryr mig inte heller, hoppas du har ett bra samtal med henne

2008-10-29 @ 17:07:00
Postat av: vanezah <33

antonia nu gick du över gränsen när du kalla mig slampa, jag sa bara vad jag tycker. och jag e inte vittne och alla hackar fan på mig hela jävla tiden!! i alla fall dom som är vittnen så vad ska jag göra? jag tänkar fan inte ändra mig för dom som bara hackar på mig!! speciellt inte för er i alla fall. ni kan säga va fan ni vill om mig, jag får reda på allt! och om ni undrar varför jag inte är med vittnen elr nått, så har ni svaret här FÖR NI HACKAR PÅ MIG!!!!

2008-10-29 @ 18:39:54
Postat av: vanezah <33

vad fegt att ta bort min kommentar!!

2008-10-29 @ 19:38:14
Postat av: Erica andersson

Hej sötisar sakanr er verkligen! hoppas ni hade det jätte kul fast ni vart rädda och marre kunde vi vara på måndag kanske? puss älskar er

2008-10-29 @ 22:06:27
URL: http://jobbiigt.blogg.se/
Postat av: vanezah <33

antonia, du har inget med det här att göra, jag bråkade inte med dom det som jag skrev allra först! jag skrev bara att det va lite roligt det som hände dom, om du inte skulle varit med och bara läst på nåns blogg tror jag också att det skulle va roligt. men antonia du vet inget du kanske hört deras veriation om hur dom uppfattar mig men du har inte hört min om dom!! du vet inte hur dom är mot mig och dom kanske sagt massa grejer. men tro på dom och vet inget så kan vi säga så, för du vet inget om mitt liv och hur jag jennifer och marre har det, så kom inte och snacka om det!!

2008-10-30 @ 01:16:38
Postat av: Katte

Vet ni vilka det var som gjorde det ?



Älskar dig jennifer (L) <3

2008-10-30 @ 20:54:21
Postat av: Sara Portala

Hjälp! :O Hahah Marre du vet nog hur rädd jag skulle blivit, blev rädd bara du berättade saker förut :O haha

2008-10-31 @ 13:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0