nu, idag, i morgon

Nu är jag klar med både engelska och svenska uppsats. Engelskan var svår ( jag är inte så duktig på engeska) men jag hoppas att de gick bra. Jag glömde svenska pappret i skolan så jag ringde ida och frågade om jag hade glömt någon punkt till filmanalysen. jag hade glömt en, och hon sa den till mig. Men för att vara på den säkra sidan loggade jag in på msn och frågade henne där en gång till. hon fick hämta pappret typ 100 ggr. men tack ida <3 hyggligt ! §

Idag efter skolan ska jag inte göra något speciellt. Jag ska städa och kolla på idol - JOHAN § 
I morgon kommer marre och hennes familj så jag ska städa hela dan i morgon. mer ska jag nog inte göra. 
nu ska jag fixa de sista för skolan. Puss <3 / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0