Onsdag och en massa plugg.

Nu är jag klar med både engelska och svenska uppsatts. Nu har jag 2 prov i morgon och jag har försökt att plugga, men de är inte mycket som kommer in i huvudet. Jag vill verkligen ha lov nu, och jag orkar inte tänka på de som kommer efter lovet ! I dag har min dag varit sådär... Mycket trött och hade ingen lust att göra något.. Men jag var med renate efter skolan. Vi pluggade på biblioteket både spanska och engelska. himla genetiv! fattar ingenting :O jag tror inte at jag får in mkt mer i huvudet. jag dör. hoppas er dag har vart utan plugg. pussen / jennifer 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan <3

haha vi kan väll vara när som helst gmn<3:) ses

2008-10-23 @ 21:17:43
Postat av: katte

Vi kan väll vara någon gång?:)<3

2008-10-23 @ 21:18:39
Postat av: katte

den innan utan namn var jag :)<3

2008-10-23 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0