studiedag

Igår var jag med carro efter skolan vi åkte till ridningen. Hon fick rida shy och jag Gratzia. De gick bra för mig, men shy var jätte slö! Efter de åkte jag hem och fixade mig och packade. sen åkte jag på möte och efter de till marre. Sophie kom lite senare hon hade typ ropat i 100 år på oss utanför fönstret för porten kunde bara öppnas med nykel efter 21.00 
Vi köpte sen glass och gick hem. Vi ringde lite och käka glass pratade om allt, hade mys. vi somnade vid 2 och vaknade kvart över 12. sophie gick hem halv 9 :o
jag och marre kollade på tv och sen åt vi glass till frukost. Gott :D sen cyklade jag hem och började plugga so :( skit jobbigt. Prov och läxor borde inte få finnas! nu sitter jag och kollar lite på tv. och chattar på msn . roligare har man väl haft på en studie dag-bara plugg ! :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0