Älskar matte !<3

hej hej !
idag har jag vart iskolan ! Matte lektíonerna är ju BÄST!! gillar dom jätte mkt ! ni kanske tycker jag e konstig som faktiskt gillar dom lektionerna men jag gör det ! det är den ända lektionern som man inte väntar att den ska ta slut. det är kneppt tyst i klassrummet och så lungt. Och då sätter man på håkan hellström på mobilen med låten "
dom kommer kliva på dej igen "
och så räknar man ! älskar verkligen det ! :D
idag när vi hade svenska då vart det tyst i klassrummet och alla läste men plöstligt hörde vi att ngn där bak pruttade :O abooow vad alla skrattatde  xD men tycker synd om dom 2 personerana som bara råkade släppa ut en. vi vet inte riktigt vem av dom 2 som  det var som prutta "/ men lite kul var det ju xD
Sen hämtade pappa mej frågade honom om han kunde köpa dom där super sngga jeansen i helgen, men det får min mamma göra nästa vecka :( hehe. Dom där jeansen är verkligen en dröm (för bra för att vara sant) .
när jag kom hem så messade jag med en person ocå då var  jag ju tvungen och ringa sophie och berätta allt som den personen skrev :O abooow....sen ringde jag jennifer för det var suuper viktigt men hon ringde upp mej sen och då berättade jag fötr henne ;)

tack underbaraste vänner för att ni finns, ni ska veta att ni betyder mkt för mej jag kan verkligen prata om allt med er ! bättre vänner får man ju leta efter !!
pusspådennalyckadedag! //Marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0