ASGARV & MARRE ♥

idag vaknade jag 06:15 , jag skulle då sova en kvart till men efter fem min började jag att blöda näsblod -.- jag hatar de mest asså. Man är tvungen att ligga ner så att blodet åker ner i halsen och man får svälja hela tiden. Förlåt om någon känner sig äcklad. men då kan ni ju tänka er in hur jag känner som blöder runt 1-2 ggr i månaden. jag gick iaf till skolan och jag tog bussen. glömde mina skor till skoljoggen men jag hade rätt så bra skor att springa i iaf. Bytte buss kom till skolan. vi började med bild. Och bilduppgiften skulle vara klar idag :O men hur tänker hon? jag hinner ju inte föra 6 teckaningar och klippa ut saker klistra in dem på pappret, färglägga, rita med kritor och allt annat. jag blev ÄNTLIGEN KLAR MED EN BILD :O  vi hade carre i bild. hon är verkligen duktig! efter de hade vi no. de har blivit lite enklare att fatta nu... men de är fortfarande svårt. och jag tycker de är onödigt att kunna ! när kommer vi räkna ut hur mkt nm vi gör av med per sek i vår framtid? ;O kanske om man ska bli no lärare, men de ska inte jag bli !!! 
På rasten var de tråkigt. saknade verkligen marre, de känns tomt utan henne. KOM TBX!  sen efter lunch när vi precis skulle gå till svenskan började jag såklart blöda näsblod! ;( :O jag fick ligga i caféterian på golvet med is i pannan och papper i näsan. Becca hjälpte mig. när de slutade rinna lite gick vi in i soffrummet och där  fick jag ligga med papper i näsan som jag ofta fick byta och isbitar i munnen. tydligen skulle isbitar i munnen också
 hjälpa så att blodet typ bli kallt och stelnade  
Sen hade vi skoljoggen  -.- men jag fick skippa 
den :) jag var jätte yr, kändes som att jag skulle svimma. men jaghar ju aldrig svimmat så jag  vet ju inte hur de känns. men de kändes som de iaf. jag och becca gick sen ett varv och sen ett till. vi åt upp iset i påsen som jag hade på min panna. Jätte gått :D jag och becca hade skit kul.... varje gång vi gick förbi någon sa vi ALLTID en komplimang.hahahahahhahahahhaha. " fina höftleder" "fin svanskota" fina lår" "fina fotsulor" asså vi hade så himla kul att jag typ kissade på mig och jag bara låg på marken och grät i skatt. asså så himla kul ! 


Efter skolan gick jag till marre. Asså chiit vad fint hennes hår var ! skit fint. sen gick vi till jätten och köpte ett glasspaket som vi delade på :D caffe smak. asså fy vad mysigt de var. vi satt i solen och åt glas. de var bäst! de kom så mkt mygg så vi gick upp till henne och satte oss i hennes rum och pratade, lyssnade på håkan ♪♫och åt mer glass. MYSIGASTE MED DEN BÄSTA MÄNNISKAN SOM FINNS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0