börja skriva mer i bloggen jennifer !!!!

idag har dagen vart seeeeeg !!! ucsh vad jobbig den har vart :( jag skrev om 2 personer som jag gillade :D det var ju såklart jennifer och sophie! jag kanske lägger in dom ngn gång men inte idag xD efter skolan då kom jennifer hem till mej vi käkade lite sen drog vi ner på stan :D vi tog med vanesssa oxå :) sen hittade vi snyggaste jeansen !!!!! ååå dom var så snygga :D ska köpa dom nästa vecka :D sen kom felippa oxå :D hmmh...sen typ gick jag hem med vanessa och nu sitter jag här ! väntar tills heroes ska börja ! det äger juuu ! asså det är fett med bar :D älskar heroes!
puss på den här dagen !
//marre
kommer alltid att älska dej för du är bäst !!!! till underbara  jennifer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0