bra vänner är svårt att hitta, jag är så glad att jag fann dej <3

hejhej alla <3
nu sitter jag här och skriver och smsar med evelina & granit :) jag är super trött ovh längtar  tills på måndag ! (skola -.- men hem till mamma :D)
jennifer blev jätte fin med sit hål i örat :D jag ska oxå ta hål i örat , men ty pom 2 veckor. har tänkt göra det nu typ i 2 år xD men asså det har aldrig blivit av xD
idag har jag vart på heron =) såg en super  dålig film -.- aja sen komjag hem pratade i telen med mina undrebaraste blev på mycket bättre humör än jag var innan <3
vi snakcade om grejer som vi var irriterade på ! abooow asså vilka människor det finns xD ( som vi känner ) hehe...
jag kom på att jag glömde min läxa i skolan som ska vara färdig tills på måndag :OO min lärare kommer inte att va glad
:(
Jag och jennifer har tänkt  på att böra street dance :D för jag vill börja röra p mej lite, jag spelade ju basket förut men jag vill börja på ngt annat :D jag har dansat i typ 5 år tidigare ;) men jag slutade, Känner nu att jag vill börrja dansa igen :D

nu orkar jag inte sitta här längre, ögonen orrkar inte titta på skkärmen längre ! vill sova xD
god natt alla !! // marre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0