daim och brejk :D

hejhej alla bloggare<3
idag var det skola :(  jag var jätte stressig ! aja...
Sen var jag på stan med sophie :D vi hae jätte kul och jag var super sugeen på choklad :O så sophie köpte choklad till mej (a) sen gick vi in på jc och jag visade vilka underbara jeans som jag ska köpa på onsdag :D
när jag kom hem så tittade jag på gammla bilde bara ett år gamla här är någraa :D dom första är när vi gick i 6:An :D
  3 veckor sen --->
   3 veckor sen --->



p.s på fredag ska jag oxå ta hål i örat !!!!! jag kanske har skrivit det redan ..menmen komme rinte ihåg xD

Kommentarer
Postat av: Amanda

Soffan (L) :)

2008-09-28 @ 21:23:16
URL: http://glassamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0