dikt

                                                                      
                                                                                                       Alla vet vem jag ska va
                                                                                                       Men jag vill bara va jag
                                                                                                             Just den jag är.
                                                                                                   Får jag bli sån som jag vill
                                                                                                       Eller är min vilja till
                                                                                                        mest till besvär?



                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0