Hål i örat :D

I dag var jag på stan. Kollade på janines modevisning. hon var absolut finast <3 sophie kom dit för att kolla <3 
Efter de gick hela familjen och åt mat. Jag passade bord medan mamma och pappa stod i nancys kön. 
Jag  tog taco tallrik mamma och pappa tog någon sallad, janine hade redan ätit så hon tog ett glas cola. 
janine kollade sen på skor. Jag och mamma tog ut pengar jag skulle ta hål i örat hade jag bestämt. 
jag skulle ta där mamma hade tagit dagen innan men de var stångt :(  så jag fick ta i luna. där de säljer guldsmycken och klockor, en liten äffär. typ vid konsum . de blev grymt snyggt. hoppas ni också tyckte de :D :P 
      <3 /jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint de blev:)

2008-09-22 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0