lite gladare :)

idag på morgonen då grät jag för jag tyckte jag såg ut som en kille, men senare då kom sophie (mitt självförttroende gick upp lite ;) ) sen så var hon tvungen at gå :*( så jag fixade mej och sen kom min bästaste jennifer <3 mitt självförtoende gick upp lite mer igen :) nu mår jag faktisktbättre och känner mej nöjd med mitt hår =)
när jennife kom då gick vi och köpte våran bästa glass :D ( inte så bra gjort av oss för vi skulle ju sluta med det söta och så ) hahah aja.. sen så kom vi upp till mej igen vi pratade och jag typ skattade åt allt hon sa xD hahah sen tittade vi på one tree hill :D
sen duchade jag sen stod jag framför spegeln i ungefär 2 timmar och typ gjorde olika frisyrer som jag gillade :)

tack för denna braiga dagen älskar verkligen er tjejer ! vad skulle jag göra utan er ? <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0