Marres dag =)

hej hej alla bloggisar :D igår då så frgade jag och sophie ericas hår :O hon e blond men vi färgade det brunt :D asså fett kul det var ;) idag vakanade jag hos erica, hmmh erica typ somnade om så jag börja sminka men. sen satte jag på vänner åt erica, så hon titta lite på det ;) sen så när jag var klar då skulle erica smika sej och jag fixade hennes hår. sen så ringde den underbaraste till mej och sa att vi skulle möta henne utanför erica :D så vi gick ut och mötte jennifer ;) vi gick till skolan och då hade vi ngn mentors träff (boring....). hmmh sen asså vi hade inte så mkt idaag typ eng idrott och spanska =) skönt att det inte ar så mkt. sen iallafall så kom jag hem och mamma sa att jag skulle städa mtt rum :'( sen studerade jag med mami. sen så ba titta jag på tv sminka mej till mötet. och nu sitter jag här.. värsta tråkiga dagen -.- men men vad ska man göra ? men imorrn blir kul iallafall :D:DD: ska vara med jennifer och erica kanske ska vara med :D men asså nu ska jag dra till mötet :D har flyttat ill västra nu :D fåår träffa jennifer där :D jippi ;) puss & kram alla <3 //marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0