one tree hill <3

idag var jag i skolan -.- men träffade ju Jennifer spohie erica och alla andra :D
på rasten då sprang jag och jennifer  efter rickard ( vi skulle typ slå honom , men inte hårt :P). Vi sprang  runt ett bord och rickard sköt stolarna mot mina knän. har fått blå märka av det xD men det var ändå kul hhaah 

måste verkligen plugga i helgen har matte prov och eng prov som jag missade eftersom jag  inte var i skolan!
jag är hos min pappa dennna helg då har jag tid  at plugga =)

sen så när jag kom hem från skolan ¨d¨satte jag mej framför tv:n och tittade på min bästa serie !!!!!!! one tree hill :D
den äger så mycket :D





DEN ÄR VERKLIGEEN SUUUUPER BRA :D <3

nästa helg då ska jag vara med jennifer , den bästaste människan i världen =) vi ska typ vara med Albin och rickard ?? :) eller vi SKA vara med dom :P vi liksom tvingar dom att vara med oss =) men vi har kanon kul ändå :D <3

nu sitter jah här och äter vindruvor ska ta lite choklad (onyttiga jag ). sen ska jag nog titta på film med syrran :D <3

puss på er alla sm läser vår blogg :D <3 // marre
 bild på min syster ;D <33



Kommentarer
Postat av: Amanda

One tree hill<3

yes jag är Sophies kompis:)

2008-09-28 @ 21:24:49
URL: http://glassamanda.blogg.se/
Postat av: janine

puss på er med:)

2008-10-02 @ 18:29:04
URL: http://janinepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0