tjohoo. Länge sen asså !

De var länge sen jag skrev i bloggen. men jag har verkligen inte haft tid. de är mkt plugg nu i 8an förstår ni ;)
På tis eller ons har vi Svenskaprov.
På tors har vi antagligen spanskaglosor.
På fredag har vi engelskaglosor.
Efter de har vi en massa andra prov. och de jag verkligen inte fattar är fysiken eller kanske de heter teknik.
Min dag har iaf vart rätt så bra. Efter skolan gick jag till stan och köpte ett par byxor :) - jätte snygga ! Efter de kom janine. vi bråkade så de blev ingen tjänst :/
När vi kom hem samtidigt, trots att vi inte hade vart med varann när vi gick till bussen. så var min syrra på bussen. för när jag kom hem och kollade bakåt gick hon där....
Sen till middad åt vi VÄRLDENS GODASTE MAT!  Mangochutneysås *stavning* med potatisgratäng.
Vad åt ni till middag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0