torsdag kväll.

mkt läxor och prov har de vart i skolan. Svenska prov har vi haft, och de gick jätte bra. just nu sitter jag och kollar på ett inspelat idol för i kväll. Efter skolan gick jag hem direkt. Jag satt i soffan och gjorde engelska läxan och övade till de provet som vi ska ha typ om 2 veckor. No måste jag också göra. men de hinner jag nog i helgen. sen är de ju matte prov på tis också. och sen spanska läxa på mån och torsdag. MASSA SAKER ! Jag tor inte jag fattade att janine var så stressad som hon var för att hon pluggade ju nästan jämt. men de har ju gett resultat 320 poäng :O ! så nu har man press på sig :O 
nu ska jag njuta och kolla på idol :D 

I morgon: läxa till i morgon-livsviktigt ( asså boken heter de) 
efter skolan ska jag vara med Marre och Nelly :D hahahah. Marre ska göra hål i örat som jag :) och sen skulle hon köpa örhängen. 
 jag älskar dej marre !

Kommentarer
Postat av: Avan

tja, de e avan:P

2008-09-19 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0