vill bara sova !!!

hej hej <3 vi har inte skrivit på länge ...så nu skriver jag :D (marre) aja hmmh... i fredags typ då skulle jag va med jennifer och erica ;) men jah och jennifer var hemma hos mej en stund sen åkte vi till erica ;), vi had e faktiskt kul :D sen i lördags då så skulle det komma massor meed ungdommar till jennifer & janine och då skulle vi alla äta pannkakor sen gå ut i tj :) det rengna skit mycket så vi kunde tyvärr inte gå ut i tjänst :( men sen så på kvällen då åkte jennifers mamma och pappa iväg för att dom hade brölopps dag igentligen hade dom den mitt i veckan mendom skulle typ fira den i lördags ;)(GRATTIS TILL DOM 26 ÅR) det var jag jennifer rickhard oliver janine antonia och felicia som var hemma hos dom den kvällen =) vi åt en fett stor pizza :O den var jätte goood !!! MMM... den var tjok oxå:) sen åt vi godaste bullarna och vi sjöng kareoky och sen så skulle vi sova ;) i söndags då tog jag och jennifer ut ett distrikt :D så jag jennifer janine och oliver gick i tjänsten :) etfer det då gick v och åt på nancys :D vi satt där så länge så att dom var tvungna att sga att det stänger att vi typ var tvungna att gå ut xD sen så gick vi hem till jennifer och då så kom wille albin richard och niklas dit :D vi sjöng kareoky och typ gick ut åt pop corn:D sen sov jag och richard över hos jenifer. vi somnade typ kl halv elva. men asså sen på morgonen då så gick richard kl 6 på morgonen :O aboooooow att han orkar:P han var tvungen att lämna hans pappas cykel ;) hehe ...sen idag vi 3 var fett trött :O jag ville typ bara sova hela dagen... men det var ju skola :/ som tur var det bara ip inte så lång dah ;) men nu ska jag sova !!! pussss på er alla //marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0