igår och idag

IGÅR KVÄLL: Eftersom Rickard missuppfattade allt så kom inte han, nikas eller Oliver. Men eftersom Sophie och Albin (hennes lillebror) var smarta kom de (a) Vi kollade på "just like heaven" den var jätte bra, en romantiskfilm.  Vi pausade sen för att käka glass med jordgubbar :'D Mums  ! vi playade filmen igen och såg klart på den. När filmen var typ slut blev vi jätte sura vi ba skrek " nej nej nej neeeej ! 
Sen när den var slut ba skrek vi " jaaaaa"  den var jätte bra verkligen !  vi ringde Marre och pratade massa :D När klockan var typ 23:30 tror jag, åkte de hem. Fasten vi inte var många, var de så otroligt kul och mysigt :D Puss på kvällen.

IDAG: Idag var jag på möte. Nelly ( marres lillasyrra ) kom och satte sig i mitt knä efter den 2a sången . jätte mysigt. Hon är som MIN lillasyrra, jag skulle vilja ha henne! hon ritade jätte fint och hon kramade mig hela tiden :P jag lovar världens sötaste! Efter de var de tjänstemöte. jag, pappa och janine gick i tjänsten i ronna. vissa ville ha traktat, de var de vi gick ut med idag. efter de gick jag och janine gatutjänst hem och vi fick lämna en tidning och typ 5 traktat :) värsta kul ! när vi kom hem skulle vi äta grilladkyckling men jag var inte sugen på de. jag åt i stället fil och flingor :D  nu sitter jag i soffan och bloggar och kollar på ett jätte töntigt program HAHAAH. 
 detta är världens sötaste lilla unge, nelly  !
vad har ni gjort i dag alla bloggisar? / jennifer

Kommentarer
Postat av: janine

världens gulligaste unge!

2008-09-15 @ 19:12:00
URL: http://janinepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0