första gången efter något år !

Vilken bra idé marre hade med att börja blogga då och då på den här bloggen som vi startade upp för ca: 1,3 år sen :P. det tycker jag iaf!
Jag och Marre började skriva tillsammans den här blogg på sommaren 08, det var den sommaren vi började umgås, och sen dess har vi varit bra vänner! På senaste tiden har vi skrivit i våra egna bloggar (jenniferlinnpersson.blogg.se och mariamanjie.blogg.se) Där skrev jag för det mesta om Johan Palm, men den här bloggen ska användas som en hjärnränsare, där iallafall jag ska skriva allt som kommer upp i hjärnan. Eftersom jag är sjuk, kommer jag spendera dagen hemma i morgon och det betyder att jag kommer att glo på tv och kanske blogga lite, jag får se om jag hinner (ska till skolan vid 13 och vara med på den lektionen och sen ska jag kolla på twilight hemma hos carro) New Moon biljetterna har släppts, och självklart ska jag kolla på den på bio :)
Nej nu kommer bilder på en snyyygggiiiinnggg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhhhhhhhhhhhhh OMG OMG OMG

2009-11-04 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0