heroes !! ;D

hej hej och hej igen!

Nu så ska jag precis börja titta på heroes så himla sjuuukt bra !! kan inte fatta att en serie kan vara så himla beroendeframmkallande!! shiiet asså tittar på det varje vecka när ett nytt avsnitt kmr på datan wiihoo ;D
Jag har precis gjort iordning våran nya header ;) ganska bra om jag får säga det själv ! ;D Men bilderna är ju inte så världsbäästa ju så imorrn kvälll så ska jag och lilla jennifer gå ut och fota liiite, så kuuul ! För när vi var ute och sprang i måndags så hittade vi ettt jätte fint träd som vi ba va tvungna att ha på ett fortografi hahahahah x)

Men nu ska jag titta på HEROES mohahahah ;D

sov sött
PUSSS// marääängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0